Usługi w terminalu SNOP

Przeładunki

Tradycja i nowoczesność

Doświadczenie pioniera

Nasze dwie kluczowe specjalizacje w dziedzinie przeładunków to tradycyjny, świadczony od wielu dziesięcioleci przeładunek zbóż oraz nowa, dynamicznie rozwijająca się gałąź obsługująca przeładunki nawozów.

Nowoczesna linia do konfekcjonowania w worki Big Bag pozwala na szybkie i sprawne przeładunki towarów spaletyzowanych. Wszystkie procesy magazynowe są zautomatyzowane i zarządzane komputerowo.
Powierzchnie magazynowe, dzięki wysokowydajnym urządzeniom transportowym oraz przeładunkowym, umożliwiają realizację operacji magazynowych przy zachowaniu wydajności do 250 t/h.

Wyładunku zbóż i pasz ze statków na elewator dokonujemy przy użyciu żurawi samojezdnych, załadunek zbóż i pasz z elewatora na statki odbywa się za pośrednictwem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych na elewator.
Rozładunek wagonów i samochodów odbywa się na stanowiskach wyładunkowych na kosze zasypowe, następnie towar transportowany jest systemem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych na elewator.

Wyładunek i załadunek:

  • Wyładunku zbóż i pasz ze statków na elewator dokonujemy przy użyciu żurawi samojezdnych typu RDK 200 zaopatrzonych w chwytaki. Towar podawany jest na kosze zasypowe, a system zabudowanych redlerów łańcuchowych o podłożu teflonowym i podnośników kubełkowych transportuje ładunek na elewator.
  • Załadunek zbóż i pasz z elewatora na statki odbywa się za pośrednictwem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych na elewator.
  • Rozładunek wagonów i samochodów odbywa się na stanowiskach wyładunkowych na kosze zasypowe, następnie towar transportowany jest systemem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych na elewator.
  • Załadunek wagonów i samochodów odbywa się na stanowiska, do których towar podawany jest z elewatora systemem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych.

 

Wszystkie systemy przenoszenia ładunku są wyłożone teflonem, co gwarantuje ich cichą pracę,  wydłużony czas eksploatacji oraz doskonałą jakość powierzonego towaru. Wszystkie procesy logistyczne są w pełni skomputeryzowane.

Uprzywilejowana lokalizacja

Naszym atutem jest doskonałe położenie w porcie Szczecin. Bliskość pełnej infrastruktury drogowej, kolejowej, śródlądowej i morskiej sprawiają, że od lat obsługujemy Klientów z całego świata.

Szeroki wachlarz specjalistycznych usług

Obsługujemy:

  • wagony: 4- osiowe typu GAGS, specjalistyczne typu UGPPS, TADS i TDS
  • samochody, zestawy samochodowe zwykłe i specjalistyczne max 50-cio tonowe.


Dysponujemy dwiema bocznicami kolejowymi o łącznej długości 900 m. Jednorazowo możemy przyjąć:

  • 16 wagonów 4 – osiowych krytych (typu GAGS)
  • 22 wagony 2 – osiowe (typu UGPPS )

 

Dla transportu samochodowego oddajemy specjalnie przygotowane parkingi i wagi samochodowe oraz towarowe.

Załadunek wagonów i samochodów
odbywa się na stanowiska,
do których towar podawany jest
z elewatora systemem redlerów łańcuchowych i podnośników kubełkowych.

Raty rozładunkowe w relacji

• samochód -> elewator — 100 t/h
• wagon -> elewator — 100 t/h
• samochód -> silosy — 150 t/h
• statek -> samochód — 250t/h

Raty załadunkowe w relacji

• elewator->samochód — 100 t/h
• elewator -> wagon — 100 t/h
• silosy -> samochód — 100 t/h
• samochód -> statek — 200 t/h

Nabrzeże Południowe SNOP I

• długość — 205 metrów
• głębokość — 7,1 metra

Nabrzeże Północne SNOP II

• długość — 131 metrów
• głębokość — 7,1 metra

Zobacz również usługi w terminalu SNOP

Nabrzeże SNOP, oferujące nam niezależny dostęp do portu, zajmuje drugie miejsce
pod względem pojemności Szczecinie.